10 potravin, kterým se vyhněte, pokud chcete ploché břicho, o kterém jste vždy snili

Všichni chceme ploché břicho, ale víte, že tou nejtěžší částí na cestě k jeho získání je proces zbavení se břišního tuku? Cvičíte, snažíte se přijmout zdravé stravovací návyky, ale v zrcadlech nevidíte viditelné výsledky. Tvrdohlavý břišní tuk je stále tam a zdá se, že nemá v úmyslu nikam jít.

Pokud se vám to zdá povědomé, my bychom chtěli, abyste věděli víc o jídlech, která stojí v cestě perfektnímu břichu, které jste vždycky chtěli. Sestavili jsme pro vás přehledný seznam potravin, kterým se v supermarketu obloukem vyhnout a také se dozvíte, proč jsou pro Váš sen překážkou, i když se někdy tváří jako zdravé a nápomocné v hubnutí.

1) Vyhněte se alkoholickým nápojům

Některé alkoholické nápoje jsou bohaté na kalorie, ale ty zde nejsou hlavními faktory. Konzumace alkoholu zvyšuje vaši chuť k jídlu a potlačuje tu část mozku, která je zodpovědná za pocit plnosti . Takže bez ohledu na to, jak jste plní, když jdete na pivo, obvykle ji doplníte občerstvením, že?

2) Vynechte sycené nealkoholické nápoje

Slýcháme to po celou věčnost, ale je stále tak těžké vzdát se tohoto zvyku. Pokud se ale chcete opravdu zbavit břišního tuku, měli byste přestat pít sycené nealkoholické nápoje. Dokonce i ty nízkokalorické zpomalují váš metabolismus a stimulují vaše tělo k získání tuku.

3) Nekupujte žvýkačky

Když žvýkáte žvýkačku, váš mozek a žaludek dostávají signály, které je připravují na příchod jídla. Dále žvýkačka způsobuje nadprodukci žaludeční kyseliny a v důsledku toho máte pocit, že máte hlad.

4) Držte dietu s nízkým obsahem sodíku

Pamatujte, že cukr a sůl by měly být omezeny na malé množství, zvláště pokud trpíte vysokým krevním tlakem. Nejen, že jsou potraviny s vysokým obsahem sodíku škodlivé pro vaše zdraví, ale také si uchovávají tekutiny, které vám zabraňují v účinném spalování tuku z břicha.

5) Rozlučte se s rychlým občerstvením

Není žádným tajemstvím , že rychlé občerstvení obsahuje příliš mnoho kalorií, které mohou přinést různé zdravotní problémy, ale pokud to není dost přesvědčivé pro to, abyste se vzdali tohoto jídla, nezapomeňte, že je rozhodně zodpovědné za tuk na vašem břiše, kterého se chcete tak moc zbavit.

6) Zapomeňte na majonézu

Pokud jste fanouškem majonézy a majonézových salátů, měli byste vědět, že tato pochoutka obsahuje alespoň 80% tuku . Nejlepším řešením je výměna majonézy za rostlinné pyré nebo přírodní rajčatovou pastu.

7) Řekněte „Ne“ hranolkům

Stejně jako máte rád toto jídlo, měli byste se jej co nejdříve vzdát. Smažené brambory, stejně jako všechny ostatní smažené potraviny, fungují jako houba, která absorbuje nasycené tuky . Věřte tomu nebo ne, ale nasycené tuky mohou skutečně ovlivnit funkce mozku, takže nemůžete jasně myslet na to, jakou porci si nabíráte při konzumaci takového jídla. V důsledku toho můžete sníst až 30 brambor, aniž byste si toho všimli.

8) Žádná další zmrzlina

Potraviny bohaté na cukr se nutně změní na břišní tuk , což je nejškodlivější tuk ve vašem těle.

9) Nejezte potraviny, které vás nafukují

Dokonce i ti nejhubenější lidé mohou mít spíše viditelné břicho kvůli jídlům, která vyvolávají střevní plyny, nebo žaludeční nevolnost. Pokud se jedná u vás o tento problém, vyvarujte se takovým potravinám a přemýšlejte o dobrém tréninku, který urychlí trávení.

10) Nevěřte výrobkům bez cukru

Potraviny, které obsahují náhražky cukru, například polyalkoholy, mají význam pouze u lidí s diabetem. Tyto výrobky bez cukru stále přispívají k velikosti břicha a ukládání tuku.