28 denní výzva pro vypracované břicho! Jednoduché a rychlé cvičení!

 

Každá žena sní o plochém bříšku. Jak rády bychom si na sebe vzaly ty obtáhlé šaty, které nám leží ve skříni. Takové módní kousky však nedovolují jediný gram tuku navíc a nemilosrdně na něj poukazují.

Pokud se však nehodláte vzdát možnosti vyrazit si ven v obepnutých kouscích, nebo crop topech, jistě přemýšlíte, jak si jednou pro vždy vybudovat krásné a štíhlé bříško. Zkuste tuto výzvu a budete nadšené!

  1. Svícny

Tento cvik skvěle posiluje šikmé břišní svaly. Zvednete ruce nad hlavu tak, jak je znázorněno, a nakloňte se co nejdále na jednu stranu. Zvedněte se zpět a opakujte na druhé straně.

  1. Převalování

Položte se obličejem nahoru na podlahu s rukama po stranách, dlaněmi dolů, nohama rovně. Zvedněte nohy, dokud nejsou kolmo k podlaze, ohněte nohy (a). Udržujte ramena uvolněná a nohy rovně, zatněte střed těla a zvedněte boky, pomalu se dostanete nohama za hlavu, a dotkněte se prsty země (b). Pomalu se vraťte zpět. To je jedno opakování.

  1. Houpání na lodi

Položte se rovně na zem a zvedněte nohy. Střídavě spouštějte a přitahujte nohy k tělu. Proti nohám zvedejte vždy protilehlou ruku. Proveďte celkem 10 opakování.

  1. Nůžky
  2. A) Položte se na záda a natáhněte jednu nohu ke stropu. Druhá noha je rovnoběžně s podlahou a malý kousek od podložky.
  3. B) Horní nohou dvakrát kmitněte směrem k tělu a pak nohy vyměňte a opakujte.
  1. Rozšířené prkno

Je to jeden z nejúčinnějších a nejlepších cviků pro břišní svaly, který je trochu stejný jako tradiční prkno. Začněte v pozici vysokého prkna s rukama na šířku, jako byste se chystali udělat klik. Snažte se udržet záda i ruce rovně a držte se v téže poloze po dobu nejméně 30 sekund s normálním dýcháním.

zdroj: fitnesstraining.com