3 minutový 360-stupňový trénink břicha. Výsledky jsou geniální, tak zkuste!

Toto je superrychlé cvičení zaměřené na střed těla a oblast břicha, které můžete provádět kdykoli a kdekoli pro posílení a zeštíhlení svého pasu.

Ti z vás, kteří jsou posedlí plochým břichem, je čas se rozloučit s problémy a vyzkoušet tuto novou sestavu. Zde je rychlá série pohybů pro kardio a silový trénink, kterou můžete provádět kdykoli máte volnou chvíli a chcete se věnovat posilování břišních svalů.

1 Plank na předloktí s disky

Začněte v pozici prkna na předloktí, zatněte břicho a položte si disky pod chodidla, která jsou na šířku boků.

Přitáhněte nohy k sobě a zvedněte boky tak vysoko, jak to dokážete, zatněte břicho.

Vraťte se do počáteční pozice a opakujte po dobu 30 sekund.

2 Z lehu do sedu

Položte se na záda, ruce si dejte za hlavu, nohy protažené a na šířku boků, pod chodidla si dejte jezdící disky.

Zatněte břicho a posaďte se, ohněte kolena a přitáhněte nohy k tělu.

Vraťte se do výchozí pozice a opakujte po dobu 30 sekund.

3 Protažení vzad

Položte se tváří dolů, ruce protáhněte vpřed a položte je na jezdící disky, protáhněte nohy.

Zvedněte hrudník z podlahy, přitáhněte ruce k tělu.

Vraťte se do původní pozice a opakujte po dobu 30 sekund.

4 Twist v kleku

Začněte na všech čtyřech, disky pod chodidly. Zatněte břicho, zvedněte kolena ze země, udržujte boky a ramena v jedné rovině.

Vytočte kolena doprava, vytočte chodidla, udržujte rovná záda.

Opakujte na levou stranu a pokračujte po dobu 30 sekund.

5 Boční plank s výkopem

Postavte se do pozice bočního prkna na pravém lokti, tělo v jedné rovině, nohy protažené.

Natáhněte levou nohu před tělo a dotkněte se prstů na noze levou rukou.

Vraťte se do výchozí pozice.

Vyměňte strany a pokračujte po dobu 30 sekund.

zdroj: ffbody.com