5 jednoduchých cviků, které změní zázračně vaše tělo během pouhých 4 týdnů

Zdá se, že všichni sní o zdraví a kondici v těchto dnech. A zatímco se mnozí lidé rozhodnou jít po cestě drahé posilovny a členství, speciálního vybavení a magických doplňků, pak jsou tu Ti, kteří chtěli, aby to jednoduché – jíst méně, ale zdravě a provádět cvičení doma. A kdo dostane lepší výsledky?

Uhodli jste. Obecně platí, že lidé, kteří nezapomínají, že jejich cíle závisí především na nich a dokáží zavést zdravější návyky do svých stávajících životních stylů, aniž by příliš spoléhali na externí nástroje a trendy, jsou lidé, kteří dosáhnou udržitelného pokroku a vedou šťastnější život.

Directions

  1. Prkno

    Je to prakticky statické cvičení s jedním pohybem, které vám pomůže vytvořit jádro těla z oceli, posílené břicho a silná ramena. Stačí se dostat do pozice kliku na podlaze, ohnout lokty o 90 stupňů a opřít se o lokty, předloktí a chodidla, vytvořte přímku od hlavy k nohám, pak držte tak dlouho, jak můžete bez pohybu pasu nebo Zadku.

  2. Kliky

    Klik dokáže využít všechny svalové skupiny v těle, čímž vám pomáhá zpevnit celé tělo.

    Začněte v pozici prkna, ruce držte pod rameny a vytlačte tělo nahoru, udržujte přímku s nohama, zády a zadkem. Snižte tělo stejným způsobem a opakujte.

  3. Dřepy

    Dřepy posilují pozadí, stehna a lýtka, také střed těla a posilují spalování tuku.

    U standardních dřepů by měly být nohy od sebe vzdáleny na šířku ramen nebo lehce širší. Roztáhněte ruce před sebe a sedněte si dolů a držte hlavu směrem dopředu. Ujistěte se, že se záda neprohýbají. Držte se dole, dokud vaše stehna nejsou paralelní s podlahou (pokud je to možné). Zatlačte zpátky do pat.

  4. Pták

    Z pozice prkna se postavte na kolena a ruce a současně protáhněte jednu nohu a opačnou ruku, udržujte obě dokonale rovné. Chvilku vydržte a pak opakujte s druhou rukou a nohou. Toto cvičení posiluje břicho a dolní část zad.

  5. Zvedání zadku

    Perfektní cvik pro shazování tělesné váhy, posiluje zadek a stehna, břicho a záda.

    Lehněte si na záda na podlaze s ohnutými koleny a plochými nohami. Roztáhněte ruce ven po stranách pod úhlem 45 stupňů. Vytlačte zadek vzhůru a zvedněte boky směrem ke stropu a ujistěte se, že neprohýbáte pánev. Zvedněte je co nejvíce a vytlačte hýždě. Pomalu se snižujte a opakujte.

Tohle domácí cvičení je prostě báječné! Sdílejte ho i s Vašimi přáteli, ať mohou začít cvičit společně s Vámi!

zdroj: fitnessandpower.com