7 inspirací na snídani tipů pro lepší stravování

Snídaně je, jak se říká, nejdůležitější jídlo dne. Přesto mnozí lidé mají špatný zvyk vybrat si nezdravé druhy paliva pro jejich těla. Nejen, že je to špatný začátek dne, ale také jim to může bránit v dosažení požadované hmotnosti. Existuje spousta možností, jak snídat zdravě, které jsou rychlé a snadno zapadnou do Vaší ranní rutiny.

Zde je seznam některých z nejvíce zdravých potravin, které zajistí aby Vaše tělo dostávalo adekvátní výživu. Nemluvě o tom, že tyto potraviny mohou být začleněny do mnoha plánů zdravé stravy.

  1. Ovesné vločky

Pomáhají zvýšit spalování tuku několika způsoby. V první řadě je plná vlákniny, což znamená, že se cítíte sytí déle. Nebudete mít tendence se přejídat, nebo sáhnout po nezdravé svačině za pár hodin po jídle. Za druhé, ovesná kaše uvolňuje sacharidy pomalu. Pokud budete konzumovat misku kaše před dalším cvičením, tak budete potenciálně spalovat více tuku během svého cvičení.

  1. Maliny

Nejen, že jsou maliny osvěžující způsob, jak přidat trochu šmrnc prostým cereáliím, ale mají spoustu zdravotních výhod. Maliny jsou skvělým zdrojem antioxidantů, vlákniny a mají spoustu vitamínu C a vitamínu K. Můžete chránit vaše tělo před infekcí, zatímco budujete silné kosti. Tyto chutné bobule jsou pořádná zdravá pecka!

  1. Lněné semínko

Ať už chcete zhubnout, nebo si udržet zdravou stravu, lněné semínko je velmi zdravá potravina, kterou by všichni měli konzumovat. Lněné semínko obsahuje omega – 3 mastné kyseliny, antioxidanty a vlákninu. Nicméně článek varuje, že celá semena může projít vaše tělo nestrávená, takže je lepší je rozdrtit na prášek před spotřebou.

  1. Káva

Mnozí z vás si oddychnou, když vidí, že se tato položka dostala do seznamu! Nejenže Vás povzbudí ráno, ale antioxidanty a kofein ve vašem nápoji může pomoci odvrátit diabetes a další nemoci.

  1. Jogurt

Jogurt je zdravá dobrota, která může ve skutečnosti zvýšit šanci na zhubnutí. Bílkovina v tomhle jídle pomáhá lidem získat štíhlé svaly. Dejte pozor, abyste zbytečně nepřidávali cukr, nebo sladidla, místo toho můžete volit čerstvé jahody. Dalším důvodem proč jíst jogurt: Bílkovina v něm obsažená Vám pomůže vyrýsovat křivky Vašich svalů. Když vědci krmili dvě skupiny myší stravou s vysokým podílem tuku po 11 týdnů, myši, které dostávaly vodu s přidanou bílkovinou (typ bílkoviny přirozeně se vyskytující v jogurtu a dalších mléčných výrobcích) vážily o 42% méně a měly o třetinu méně tělesného tuku, než myši, které pily pouze čistou dobu, i když obě skupiny snědly denně stejné množství kalorií. Proteiny krmení jedlíci rovněž získali o 7 procent více svalové hmoty. Ušetřete kalorie a zbytečný cukr tím, že si vyberete jogurt, pokud jej potřebujete dochutit, co vyzkoušet maliny?

  1. Brusinkový džus

Osvěžující sklenice brusinkového džusu pomáhá podporovat zdraví srdce, kromě jiných výhod. Pijte brusinkový džus – nikoliv sladký brusinkový koktejl – a i pak omezte množství, protože je kyselé a velké množství může být dráždivé na trávení.

  1. Vejce

Vysoká koncentrace bílkovin ve vejcích je to, co z nich dělá skvělou možnost pro lidi, kteří sledují svou hmotnost. Vejce dodávají bílkoviny, což je skvělé pro hubnoucí. Ve srovnání se sacharidy a tuky, bílkoviny vás udrží déle syté. Navíc v jedné studii, hubnoucí, kteří jedli k snídani vajíčka se cítili plnější delší dobu a shodili dvakrát tak velkou váhu, než ti, kteří dostali stejné množství kalorií z housky k snídani.