7 věcí, které se stanou, když začnete cvičit plank každý den! Začnou se dít doslova zázraky!

Není pochyb o tom, že prkno patří do skupiny nejvíce prospěšných cvičení pro celé tělo. Aby bylo možné jej správně cvičit, budete muset pravidelně trénovat a posilovat svaly. Toto cvičení posiluje střed těla a podporuje páteř, což vede ke správnému držení těla.

Zde najdete 7 nejdůležitějších výhod tohoto cvičení. Výsledky jsou vážně úžasné!

1) Vylepšené držení těla
Pravidelné cvičení prkna povede ke stabilnímu a rovnému držení těla, protože silné břišní svaly jsou velmi důležité pro správnou pozici krku, zad, hrudníku a ramen.

2) Vyrýsovaný střed těla a lepší výkon
Toto cvičení procvičí nejdůležitější svaly, takže jejich zpevnění bude poskytovat řadu výhod například povede k silnému a tónovanému pozadí

3) Zrychlený metabolismus
Pravidelné cvičení prkna zlepší metabolismus a spálíte tak více energie, také pomáhá udržovat vysokou rychlost metabolismu v průběhu dne.

4) Vysoká flexibilita
Během prkna, Protáhnete a rozšíříte lopatky, klíční kosti, a ramena, stejně jako lokty, prsty a stehna. Boční prkno také zapojí šikmé svaly, zatímco protáhnete nohy. To vám také pomůže snadněji podpořit tělesnou hmotnost.

5) Zlepšení celkové bilance
Boční prkno zlepšuje rovnováhu v těle, stejně jako celkový výkon u všech typů cvičení.

6) Snížené riziko zranění zad a páteře
Prkno dokáže významně posílit svaly, aniž by byl vyvinut velký tlak na boky a páteř. Tímto způsobem se může také zmírnit bolest, a zároveň podporuje celá záda.

7) Psychické výhody
Prkno může také ovlivnit vaši náladu a nervy, protože posiluje a napíná svaly, které přispívají k uvolnění napětí a stresu. Uvolňuje mozek a je zvláště výhodné v případě deprese a úzkosti.

Stačí jen strávit 5-10 minut tímto úžasným cvikem a brzy si všimnete neuvěřitelné změny ve svém zdraví! Sdílejte důvody proč cvičit prkno i s vašimi přáteli!

zdroj: takprosto.cc