8 způsobů, jak si vytvarovat svaly na břiše bez sklapovaček

Existuje pár důvodů, proč vyměnit sklapovačky za něco nového, když přijde na transformaci břišního svalstva. Sklapovačky jsou bolestivé při provedení a způsobují zablokování krční páteře, pokud se neudělají správně. Ale nejdůležitější je, že neprocvičí celou oblast svalů na břiše.

V tomto článku vám nabízíme trénink, který zasáhne celou zónu břišních svalů a dosáhnete požadovaných výsledků.

1) Dřevorubecký dřep

Začněte s nohama na šířku ramen a rukama nad hlavou, natáhněte se doleva

Při dřepu, udržujte váhu na patách a boky stahujte vzad, ruce spojte a přeneste je mezi nohy

Zvedněte se ze dřepu a natáhněte se doprava

Opakujte 20 krát

2) Plank s dotykem kolene 

Začněte v pozici prkna na rukou, ramena, lokty a zápěstí v rovině

Zvedněte se do pozice prohnutého psa, zatáhněte břicho a boky tlačte nahoru, opřete se o pravou ruku a levou rukou se dotkněte pravého kolena

Vraťte se do původní pozice a opakujte 16 krát na každou stranu

3) Kris kros dřep 

Postavte se s nohama na šířku ramen a rukama za hlavou

Ohněte kolena, udělejte dřep, kolena udržujte za kotníky

Postavte se a zvedněte levé koleno k pravému lokti

Z této pozice se vraťte do dřepu a opakujte na druhé straně. Opakujte celkem 20 krát

4) Výpad s twistem

Udělejte ze stoje výpad pravou nohou vzad. V této pozici udržujte koleno nad kotníkem a kolena v pravém úhlu

Otočte trup doleva i s rukama

Vraťte se do středu a poté nahoru do stoje, opakujte 16 krát na každou stranu

5) Horolezec

Začněte v pozici prkna na rukou

Přitáhněte levé koleno k pravému lokti

Odskočte levou nohou vzad do planku, poté přitáhněte pravé koleno k levému lokti

Opakujte 20 krát na každou stranu

6) Vysoká kolena 

Postavte se s rukama před hrudníkem a ruce zatněte v pěst

Přitáhněte levé koleno k trupu, otočte tělo a přibližte pravý loket k levému kolenu

Přeskočte na levou nohu a přitáhněte pravé koleno k levému loktu

Opakujte 15 krát na každou stranu

7) Nahoru a dolů

Zvedněte pravé koleno k hrudníku, spojte ruce nad hlavou

Přeskočte na druhou nohu a přitáhněte levé koleno k tělu, spojte ruce pod levým kolenem

Skákejte z nohy na nohu a opakujte, proveďte 10 opakování na každou stranu

8) Točivý výpad

Vykročte pravou nohou do strany, ohněte levé koleno, zatněte břicho

Pravou nohu držte rovně a přejděte do výpadu, tělo vytočte doleva

Vraťte se do původní pozice, přitáhněte levé koleno k tělu a ruce vzhůru

Opakujte 10 krát na každou stranu

zdroj: ffbody.com