9 potravin, které potřebujete pro zlepšení své nálady – výsledky Vás mile překvapí!

Konzumace zdravé a výživně vyvážené stravy, jak bylo vědecky prokázáno, vyzařuje pozitivní vibrace. Může být ale obtížné tento režim udržovat, když jste měli špatný den a chcete se ponořit do hrnce Nutelly.

Existují však i jiná řešení Vaší pochmurné nálady bez toho, abyste měli pocit viny, že jste se provinili proti svému vyváženému a pravidelnému jídelníčku, který držíte kvůli své vysněné postavě.

1) Čokoláda

Jenom přemýšlení o čokoládě nám vykouzlí úsměv na tváři, ale určitě se nemůžete této pochoutce plně oddat, stále hubnout A být šťastní? No, jsme tady, abychom vám řekli, že můžete. Čokoláda obsahuje mnoho antioxidantů, včetně hořčíku, což způsobuje, že vaše cévy se uvolňují, to způsobuje nižší krevní tlak a zvyšuje cirkulaci krve. Konzumace několika čtverečků ze 70% čokoládové tabulky nejen sníží vaši úzkost, ale zmírní PMS, deprese a únavu. Neváhejte jíst tmavou čokoládu 2-3x týdně.

2) Káva

Říká se, že dokáže rozptýlit mozkovou mlhu, za pomocí prvků uvnitř jednoho šálku kávy. Ty také mohou udržovat vaše tělo na vysoké úrovni výkonu během dne, usnadňovat velká rozhodnutí a podporovat dobrou náladu. Tento každodenní nápoj je proslulý vzrůstem dopaminu a serotoninu, což jsou obě chemikálie v těle, které dokážou uvolnit negativní emoce. Jsme si jisti, že můžeme poděkovat kofeinu za radostný vzestup, ale teď si můžete vychutnat svůj ranní nápoj bez viny.

3) Losos

Konzumace lososa není záležitost jen pro luxusní restaurace; Tato ryba je extrémně bohatá na omega 3, která je vhodná pro boj se špatnými náladami a depresemi. Nalezneme ji také v ořechách, omega 3 může zlepšit vaši paměť a podpořit schopnost koncentrace. Spárujte rybu s talířem vařené zeleniny a jste na cestě ke dni plnému pozitivity!

4) Vejce

Míchaná, sázená, nebo omeleta – jsme národ milovníků vajec. Vajíčka jsou fantastickým zdrojem bílkovin, který pomáhá obnovit a udržovat svaly po dlouhém tréninku v tělocvičně. Vajíčka obsahují také vitamín D, který hraje důležitou roli při udržování zdravého imunitního systému, zabraňuje kašli, nachlazení a kýchání. Konzumace potravin bohatých na vitamín D může výrazně pomáhat v odvrácení depresivních myšlenek a také při hubnutí.

5) Bobule

Skvělé jsou jako vitamíny na snídani, nebo na dochucení jogurtu. Bobule obsahují anthocyanidin, který snižuje záněty v těle a snižuje míry deprese. Jsou to jahody, maliny, borůvky, ostružiny a mnoho dalších. Toto ovoce, stabilizující náladu, také obsahuje mnoho antioxidantů, které jsou nejen dobré pro vaši pokožku, ale také pomáhají bojovat proti stárnutí.

6) Vlašské ořechy

Ořechy a semena, zejména vlašské ořechy, jsou bohaté na kalorie a tuky, které jsou zásadní pro zdravou vyváženou stravu. Tato ranní svačinka obsahuje sloučeninu známou jako melatonin, která nejen indukuje spánek, ale snižuje riziko srdečních onemocnění, zabraňuje cukrovce a bojuje proti stresovému hormonu. Pokud chcete zářivou kůži a lesklé vlasy, vlašské ořechy také přispívají v těchto ohledech ! Jezte oříšky, když budete mít chuť na zdravé občerstvení.

7) Avokádo

Obvykle v páru s jeho nejlepším přítelem, salsou, avokádo je zástupce, který reguluje důležitý hormon nálady, serotonin. Pomáhá mozku řídit mnoho funkcí. avokádo bojuje proti únavě a dramatickým změnám hladiny hormonu. Nejen, že nabízí úžasné přínosy pro zdraví, ale vegetariáni jsou díky němu naplněni zdravými tuky, které mohou způsobit, že vaše kůže je zdravá a pomáhá při trávení.

8) Banány

Úžasné v ovocných smoothies a pro dodávání energie. Banány jsou proslulé jejich vysokým obsahem draslíku, který snižuje riziko vysokých srdečních frekvencí, mrtvice a artritidy. Banány jsou také skvělým zdrojem vitamínu B, který je spojen s klesající depresí. Jezte jeden každý den, aby se vaše skvělá nálada rozběhla.

9) Těstoviny

Sacharidy jsou známé pro obecné zvedání vašeho ducha, stejně jako zvedají energetickou hladinu. Obsahují málo tuku, takže těstoviny jsou skvělým zdrojem komplexních sacharidů, které nám doplňují energii a uvolňují serotonin. Malá porce celozrnných těstovin s vyváženým jídlem podpoří tyto endorfiny a uvolní vitamín B do těla.

Sdílejte těchto 9 potravin i se svými přáteli na facebooku!