Cvičte takto každý den 6 minut a uvidíte, co se stane s vaším břichem!

Mnozí věří, že střed těla a břicho jsou stejné, pokud jde o cvičení. Ale tyto dva pojmy nejsou zdaleka stejné. Střed těla zahrnuje břicho, svaly hýždí a pasu a také boky.

Silový trénink svalů podporuje zpevnění svalů, tedy i zlepšení držení těla, uleví od bolesti bederní oblasti, zvyšuje sportovní výkon a pomáhá zabránit zranění. Tyto cviky budou kultivovat vaše tělo a výsledek vás potěší! 

1) Den

První část se skládá ze tří jednoduchých cviků, které budou trvat pouhých 5 minut. Pro koho to nestačí, ten může opakovat cvičení.

Cvičení mrakodrapy – 10 krát na každé straně

Cvičení Stěrač – 10 krát na každé straně

Cvičení ploché plížení – 36 opakování

2) Den

4 náročnější cvičení by měla být provedena do 5 minut. Okruh může být opakován pokud se cítíte silnější.

Cvičení Tanečnice – 15 krát na každou stranu

Cvičení Padák – držte po dobu 30 sekund

Cvičení Mrtvý tah – 10 opakování

Cvičení Jehla – 10 krát na každou stranu

3) Den

4 zvláště obtížné cviky, proveďte je během 6 minut.

Cvičení Rak – 6 krát na každou stranu

Cvičení: Zvedání nohy ve tvaru hvězdy – 10 krát na každou stranu

Cvičení V sed – 10 krát na každou stranu

Cvičení Výdrž– 10 krát na každou stranu

zdroj: bidista.com