Každý den prováděla v práci Plank po dobu jednoho měsíce. Takové jsou výsledky!

Toto je příběh Leah Wynalek, která vysvětluje, jak dokázala udělat svůj čas v práci efektivnějším. Většinou obědvala u svého stolu, i když věděla, že sezení není zdravé. Nicméně, mimo práci byla neustále v pohybu, každé ráno běhala a prováděla další fyzické aktivity. Co ji znepokojovalo, byl čas od 9 do 5, kdy byla stále nucena sedět za stolem, kromě přestávek na kávu a toaletu.

V jejím posledním zaměstnání jí kolegyně navrhla, aby si dvakrát denně udělala ráno a odpoledne přestávku na plank, aby doplnila energii. Ze začátku si musela nastavit upozornění ,po třetím dni to už ale nebylo potřeba. Dvakrát denně prováděla pozici planku po dobu minuty.

  1. Na začátku cítila obavy.

    Začala pracovat se zavřenými dveřmi, protože se bála, že někdo projde kolem a všimne si, že není u svého stolu. Také si začala připravovat odpovědí na případné otázky, co to dělá a proč nesedí u stolu.

  2. Zjistila, že každá minuta se počítá.

    Čas určený pro plank se jí zdál jako chvilka, než začala, ale poté zjistila, že se přecenila. Během cvičení zjistila, že je velmi obtížné udržet tělo v pozici prkna a čas neubíhal tak rychle, jak si myslela, že bude. Přemýšlela o zkrácení cvičení, ale nakonec se rozhodla vytrvat.

  3. Začala se více soustředit na správnou formu provedení cviku.

    Na začátku nevěděla, jak se plank správně dělá, ale vytrvalost se vyplatila a každým dnem se zlepšovala. Po čase se verze prkna na předloktí stala nudnou a proto přešla na plank na celých rukou.

  4. Nakonec si vytvořila návyk.

    Pokud musela přestávku na plank odložit, bylo to vždy kvůli důležitému úkolu, nebo něčemu jinému, co bylo skutečně důležité, ale vždy si zvládla najít čas cvičení provést a cítila se lépe a lépe.

  5. Nakonec si našla partnera na tyto přestávky.

    Pokud musela přestávku na plank odložit, bylo to vždy kvůli důležitému úkolu, nebo něčemu jinému, co bylo skutečně důležité, ale vždy si zvládla najít čas cvičení provést a cítila se lépe a lépe.

  6. Dříve preferovala cardio.

    Nejraději měla běh a cyklistiku, takže tato stacionární póza ji často nudila. Občas přitahovala kolena k tělu, když se cítila netrpělivá.

  7. Nakonec se cítila silnější a velmi nabitá energií.

    Po každé plankové přestávce se cítila protažená a napětí ze sezení se uvolnilo. Překvapením byla dávka energie a to ji inspirovalo k tomu, aby pokračovala. Je také spokojena s posílením svých břišních svalů.

zdroj: ffbody.com