Provádějte 2 minuty tento pohyb a navždy vyřešte své problémy se zády!

Páteř může mnohokrát hrát důležitou roli v těle, např. Poskytuje dostatečnou oporu a chrání míchu a nervy. Proto musíme věnovat pozornost jejímu zdraví.

Pokud páteř a záda budou zdravé, dokážete se díky tomu vyhnout bolesti zad, je však třeba věnovat zvláštní pozornost těmto částem těla.Máte-li v práci, doma nebo v autě hodně sedět, je mnohem větší šance na bolesti zad. Zde najdete užitečné tipy ve videu pro prevenci a léčbu bolesti zad!

Ve videu instruktor prezentuje mnoho užitečných pozic, které pomáhají od bolesti zad a další související bolesti v oblasti páteře a zad. Budete spokojeni s výsledkem, a to navzdory tomu, že toto cvičení trvá jen 2 minuty! Instruktor také vysvětluje význam protahování a posilování vašich stehen.

Ke cvičení budete potřebovat pouze ručník. Je důležité věnovat pozornost dechu. Správné dýchání vám pomůže relaxovat a uvolnit napětí z těla.

Provádějte toto cvičení každý den, zabere Vám to cca 2 minuty času. Díky nim se dokážete zbavit bolestí zad a páteře a předejdete rizikům zranění.

zdroj: bidista.com